Retourneren & ruilen

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?


Stap 1 - Retour/ruilen aanmelden 
Stuur een e-mail naar lisa@cosmostore.nl. Vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour. Wil je een product ruilen voor een andere maat? Stuur dit dan ook in je retouraanmelding. Wij zullen het product voor je reserveren mits er voorraad is en bij ontvangst van retour opnieuw toesturen.

Stap 2 - Retour opsturen
Stuur de item(s) binnen 8 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon retour naar:


Lies. Fashion Boutique
Beekstraat 18
8162HB Epe


Stap 3 - Creditnota
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een creditnota ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.


Wat zijn de voorwaarden? 
  • De artikelen dienen binnen 8 dagen na ontvangt retour bij ons te zijn binnengekomen
  • De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren
  • De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt 
  • Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour  
  • Oorbellen mogen niet retour (om hygiënische redenen)


Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, de reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.


Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?
Wil je toch graag een ander artikel ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het artikel dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.